|
Hvem?!
Oct 17, 2007 22:45:51 GMT
Post by icelady on Oct 17, 2007 22:45:51 GMT
Keller har vel lukket stedet?
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 22:49:41 GMT
Post by mightholme on Oct 17, 2007 22:49:41 GMT
Det kan godt være Men inden jeg blev smidt af, nåede jeg da også at se en hel masse tråde, hvor folk undrede sig over, at de havde fået en melding om at jubæ holder efterårsferie og vist først åbnede på mandag men keller havde nu alligevel skrevet i alle de tråde, at det var et resultat af at han var kommet til at trykke på en forkert knap men måske de holder efterårsferie derovre alligevel
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 22:50:45 GMT
Post by icelady on Oct 17, 2007 22:50:45 GMT
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 22:54:15 GMT
Post by mightholme on Oct 17, 2007 22:54:15 GMT
Efterårsferie? På Jubii?? Orv, hvor vil der komme mange rase tråde, hvis det passer Go keller. Tjah, der var nået at komme mindst 4 tråde om den fejlmelding Men det er jo oprettet efter de har fået meldingen Så keller havde vel bare trykket på en forkert knap, som han påstod Men det er alligevel underligt med en fejlmelding der siger noget i retning af at debatten er lukket pga efterårsferie og først åbner på et givent tidspunkt, som vist var på mandag kl. 09:00 Det skulle man jo tro, var skrevet i en bestemt anledning
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 22:55:54 GMT
Post by icelady on Oct 17, 2007 22:55:54 GMT
Efterårsferie? På Jubii?? Orv, hvor vil der komme mange rase tråde, hvis det passer Go keller. Tjah, der var nået at komme mindst 4 tråde om den fejlmelding Men det er jo oprettet efter de har fået meldingen Så keller havde vel bare trykket på en forkert knap, som han påstod Men det er alligevel underligt med en fejlmelding der siger noget i retning af at debatten er lukket pga efterårsferie og først åbner på et givent tidspunkt, som vist var på mandag kl. 09:00 Det skulle man jo tro, var skrevet i en bestemt anledning Måske de igen skal opdatere serverne? Ej, jeg ved det ikke. Jeg kunne bare (rent personligt) godt se det sjove i, at stedet er lukket et stykke tid. (ice*med lidt sort humor*)
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:01:21 GMT
Post by mightholme on Oct 17, 2007 23:01:21 GMT
Tjah, der var nået at komme mindst 4 tråde om den fejlmelding Men det er jo oprettet efter de har fået meldingen Så keller havde vel bare trykket på en forkert knap, som han påstod Men det er alligevel underligt med en fejlmelding der siger noget i retning af at debatten er lukket pga efterårsferie og først åbner på et givent tidspunkt, som vist var på mandag kl. 09:00 Det skulle man jo tro, var skrevet i en bestemt anledning Måske de igen skal opdatere serverne? Ej, jeg ved det ikke. Jeg kunne bare (rent personligt) godt se det sjove i, at stedet er lukket et stykke tid. (ice*med lidt sort humor*) Måske Jeg mener, at Keller har skrevet noget om, at de skal have skiftet servere i nær fremtid (dvs. indenfor et par måneder). Men jeg mener nu ikke det var lige med det samme. Og mon ikke keller ville lave en annonceringstråd om det, inden det går igang og sådan en har jeg ligefrem kigget efter idag, men der var ikke nogen. og ice plejer du ellers ikke have masser af sort humor
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:02:35 GMT
Post by icelady on Oct 17, 2007 23:02:35 GMT
Måske de igen skal opdatere serverne? Ej, jeg ved det ikke. Jeg kunne bare (rent personligt) godt se det sjove i, at stedet er lukket et stykke tid. (ice*med lidt sort humor*) Måske Jeg mener, at Keller har skrevet noget om, at de skal have skiftet servere i nær fremtid (dvs. indenfor et par måneder). Men jeg mener nu ikke det var lige med det samme. Og mon ikke keller ville lave en annonceringstråd om det, inden det går igang og sådan en har jeg ligefrem kigget efter idag, men der var ikke nogen. og ice plejer du ellers ikke have masser af sort humor Det har jeg så slet ikke set, han har skrevet. Og han ville jo lave en annoncering først. Men måske det skulle ske tjuhej? Sort humor er det, der holder mig oppe for tiden.
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:06:48 GMT
Post by mightholme on Oct 17, 2007 23:06:48 GMT
Måske Jeg mener, at Keller har skrevet noget om, at de skal have skiftet servere i nær fremtid (dvs. indenfor et par måneder). Men jeg mener nu ikke det var lige med det samme. Og mon ikke keller ville lave en annonceringstråd om det, inden det går igang og sådan en har jeg ligefrem kigget efter idag, men der var ikke nogen. og ice plejer du ellers ikke have masser af sort humor Det har jeg så slet ikke set, han har skrevet. Og han ville jo lave en annoncering først. Men måske det skulle ske tjuhej? Sort humor er det, der holder mig oppe for tiden. Næh, det var også lidt tilfældigt jeg så det, for der var en, der inde i en eller anden tråd i "generel hjælp" derovre, linkede til kellers svar i en anden tråd. Humor i det hele taget (og ikke bare sort) er nu også en god ting, og det er faktisk sundhedsfremmende
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:08:19 GMT
Post by icelady on Oct 17, 2007 23:08:19 GMT
Det har jeg så slet ikke set, han har skrevet. Og han ville jo lave en annoncering først. Men måske det skulle ske tjuhej? Sort humor er det, der holder mig oppe for tiden. Næh, det var også lidt tilfældigt jeg så det, for der var en, der inde i en eller anden tråd i "generel hjælp" derovre, linkede til kellers svar i en anden tråd. Humor i det hele taget (og ikke bare sort) er nu også en god ting, og det er faktisk sundhedsfremmende Nå, troede han havde lavet en tråd om det. Humor er godt; mere humor er bedre. ;D undtagen når det er ens livsline
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:12:03 GMT
Post by mightholme on Oct 17, 2007 23:12:03 GMT
Næh, det var også lidt tilfældigt jeg så det, for der var en, der inde i en eller anden tråd i "generel hjælp" derovre, linkede til kellers svar i en anden tråd. Humor i det hele taget (og ikke bare sort) er nu også en god ting, og det er faktisk sundhedsfremmende Nå, troede han havde lavet en tråd om det. Humor er godt; mere humor er bedre. ;D undtagen når det er ens livslineHan kendte vist kun tiden ret løst, mon ikke han venter med tråden til han ved hvornår det sker. Hvis det altså sker, men så vidt jeg husker så lød det rimeligt sikker, men jeg kan self. huske fejl
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:14:17 GMT
Post by icelady on Oct 17, 2007 23:14:17 GMT
Nå, troede han havde lavet en tråd om det. Humor er godt; mere humor er bedre. ;D undtagen når det er ens livslineHan kendte vist kun tiden ret løst, mon ikke han venter med tråden til han ved hvornår det sker. Hvis det altså sker, men så vidt jeg husker så lød det rimeligt sikker, men jeg kan self. huske fejl Jo, det plejer han jo at gøre, så mon ikke han også gør det her. Keller kan jo kun sige videre hvad han ved. Han bestemmer vel ikke, hvornår det sker?
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:16:39 GMT
Post by mightholme on Oct 17, 2007 23:16:39 GMT
Han kendte vist kun tiden ret løst, mon ikke han venter med tråden til han ved hvornår det sker. Hvis det altså sker, men så vidt jeg husker så lød det rimeligt sikker, men jeg kan self. huske fejl Jo, det plejer han jo at gøre, så mon ikke han også gør det her. Keller kan jo kun sige videre hvad han ved. Han bestemmer vel ikke, hvornår det sker? Nej, jeg tror heller ikke han bestemmer hvornår det sker, men måske har han lidt medbestemmelsret eller hvad man skal kalde det.
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:17:32 GMT
Post by icelady on Oct 17, 2007 23:17:32 GMT
Ja, det kan da godt ske, han har lidt at sige, når det kommer til stykket. Man ved jo aldrig med keller
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:19:38 GMT
Post by mightholme on Oct 17, 2007 23:19:38 GMT
Ja, det kan da godt ske, han har lidt at sige, når det kommer til stykket. Man ved jo aldrig med keller Man kunne vel godt forestille sig, at han bliver spurgt til råds i hvert fald
|
|
|
Hvem?!
Oct 17, 2007 23:21:02 GMT
Post by icelady on Oct 17, 2007 23:21:02 GMT
Ja, det kan da godt ske, han har lidt at sige, når det kommer til stykket. Man ved jo aldrig med keller Man kunne vel godt forestille sig, at han bliver spurgt til råds i hvert fald ;D Det er så nok bare ikke altid, de følger hans råd. Ej, jeg ville nu nødigt være i kellers sko.
|
|