|
Post by Sgt.Bob on Oct 23, 2004 14:57:49 GMT
Mmmm.... Snupper lige en kop te.
Kaster lige en pose krisser i puljen
|
|
|
Post by Den gamle on Oct 23, 2004 14:58:02 GMT
Nå, dér var du jo Blev du optaget af ugens reklamebunke?
|
|
|
Post by Elfhild on Oct 23, 2004 15:01:17 GMT
Nå, dér var du jo Blev du optaget af ugens reklamebunke? weeeeeeeeeeeee så lykkedes det endelig vi er her begge - samtidig jeg blev så inspireret af reklamerne at jeg MÅTTE ned og handle............. nåja og så manglede jeg mælk til kaffen + diverse andre dagligvarer og butikkerne lukker jo kl. 16 såååeee
|
|
|
Post by Elfhild on Oct 23, 2004 15:02:38 GMT
Mmmm.... Snupper lige en kop te. Kaster lige en pose krisser i puljen uuppffsss *munden fuld af heksehyl* øøhmm skal jeg ikke bare hente resten af den superstore pose som jeg købte igår og dele pænt ud af den også
|
|
|
Post by Den gamle on Oct 23, 2004 15:04:12 GMT
Det gider jeg slet ikke tænke på i dag, for husbonden har jo fri i dag, så vi damper ud og bestiller noget god mad et eller andet sted
|
|
|
Post by Den gamle on Oct 23, 2004 15:05:01 GMT
uuppffsss *munden fuld af heksehyl* øøhmm skal jeg ikke bare hente resten af den superstore pose som jeg købte igår og dele pænt ud af den også Jow - så gi'r jeg poletter
|
|
|
Post by Sgt.Bob on Oct 23, 2004 15:05:25 GMT
Her står den på Domino og Eucalypsus. I tager bare for jer af retterne
|
|
|
Post by Den gamle on Oct 23, 2004 15:09:26 GMT
Her står den på Domino og Eucalypsus. I tager bare for jer af retterne Eucalyptus er nu heller ikke det værste dem havde min farmor altid i tasken, kan jeg huske
|
|
|
Post by Sgt.Bob on Oct 23, 2004 15:12:35 GMT
Der er ikke så mange der er glade for Eucalyptus. De er jo ellers gode. Jeg tror det var min farfar der lærte mig at spise dem, den gang jeg var en lille knægt
|
|
|
Post by Den gamle on Oct 23, 2004 15:19:02 GMT
Det skal nok passe, for han har vel været på alder med min farmor ;D Mon det er gået helt af mode at guffe sådan nogle lækkerier?
|
|
|
Post by Sgt.Bob on Oct 23, 2004 15:21:01 GMT
De skal nok have været nogenlunde jævnaldrene. Jeg mener at han var fra lige omkring århundredeskiftet. Det forrige altså
|
|
|
Post by Den gamle on Oct 23, 2004 15:24:13 GMT
De skal nok have været nogenlunde jævnaldrene. Jeg mener at han var fra lige omkring århundredeskiftet. Det forrige altså Det var min farmor også ;D Og hun guffede eucalyptus i 93 år, så det må være helt enormt sundt ;D Nå ja, og så fik hun sig lige en kryddersnaps (hjemmelavet, naturligvis) til sin frokost hver dag ;D
|
|
|
Post by Sgt.Bob on Oct 23, 2004 15:31:19 GMT
Det var min farmor også ;D Og hun guffede eucalyptus i 93 år, så det må være helt enormt sundt ;D Nå ja, og så fik hun sig lige en kryddersnaps (hjemmelavet, naturligvis) til sin frokost hver dag ;D Selvfølgelig er de sunde. Skriver sundhedsapostlene da ikke altid at vi skal spise mere grønt ? Så jeg vil da lige åbne en pose til.
|
|
|
Post by Den gamle on Oct 23, 2004 15:33:23 GMT
Selvfølgelig er de sunde. Skriver sundhedsapostlene da ikke altid at vi skal spise mere grønt ? Så jeg vil da lige åbne en pose til. Joda - og krydderurter skulle også være så sundt, så glem endelig ikke at putte dem i snapsen
|
|
|
Post by Elfhild on Oct 23, 2004 15:45:46 GMT
åårrwww eukalypstusser specielt de små grønne halvbløde nogen kan jeg godt li´ og man kan oz få nogen aflange røde dimser i løs vægt som smager af det hører jeg mon så også til i det forrige århundrede når jeg kan li´ sådan nogle
|
|